ندای ماهین
ماهنامه سیاسی اقتصادی
درباره ندای ماهین


ندای ماهین
www.nedayemahin.ir
ماهنامه سیاسی اقتصادی
تحلیلی خبری به زبان فارسی دارای مجوز شماره 77703/95 از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
صاحب امتیاز و مدیر مسئول سید احمد حسینی ماهینی
آدرس تهران فرحزاد خیابان امامزاده داوود پلاک 169
mahinvare@gmail.com
02188806179
1565846418

مدیر سایت : سید احمد حسینی ماهینی
چهارشنبه 1 اسفند 1397 :: نویسنده : سید احمد حسینی ماهینی

هنر اسلامی سابقه هزاران ساله دارد، ولی غرب بدلیل نوظهور بودن، هنوز آن را نفهمیده است! لذا به راههای ساده تر و قابل تقلید تر ان رفته است. مثلا در قالی بافی یا کاشیکاری و مینیاتور، که اصلا امکان تقلید نداشته وارد نشده! ولی بجای آن کوبیسم!(نقاشی شلوغ پلوغ) را، پیشنهاد داده است. گرافیک و ساده تر کردن ظرح ها، با همین هدف است. و چون مخترع این هنر ساده انگارانه بودند، نام آن را هنر مدرن! گذاشتند، غرب زده های ایرانی هم با شوق و ذوق، آن را تبلیغ کردند. در هنرهای دیگر هم همینطور است: آجرکاری در ایران، هنر هزاران ساله است، ولی آنها که نمی توانستند به این دقت کار کنند، سنگ کاری را جایگزین کردند، و فراماسونری (یعنی سنگ کارها) را بوجود آوردند. لیبرال های ایرانی هم، که موضوع را نفهمیده بودند، فکر کردند این یک مشی سیاسی یا فرهنگی است! که به تقلید آن انجمن آدمیت! را درست کردند. و ارکان مملکت را به آنها دادند، و زمینه ساز استعمار و چپاول شدند. در هنرهفتم این دشمنی آشکار تر است: زیرا آنها گفتند دیگر نیازی به: هنرهای قبلی (ششگانه) وجود ندارد و: سینما جای همه آنها را می گیرد. اما در این راه هم، به ساده نگری گرفتار شدند. زیباترین خلقت خداوند انسان بود، و زیباترین انسان ها هم زن ها بودند! لذا برای تبیین زیبا شناسی سینمایی، به سراغ تن عریان زن رفتند، تا با بهره گیری از این زیبایی خدا دادی، خلا ناشی از فهم زیبایی را در هنر جبران کنند. البته مردان که در زیبایی به زنان نمی رسیدند، زیاد مورد توجه قرار نگرفتند! تا اینکه راز مردان هم، از سوی آنان خشونت اعلام شد! رابطه بین زن و مرد، در سکس و خشونت تعریف شد! تلفیق این دو هم در موضوع شراب، یا مخدر های دیگر تعریف گردید. و این سه عنصر پایه سینمای معاصر را تشکیل داد. وقتی انقلاب اسلامی اتفاق افتاد، فرهنگ مسلط، همه ابزار های هنری را به درستی به کار گرفت! شش هنر قبلی به راه اصلی برگردانده شدند: خطاطی و نقاشی، شعر وموسیقی و تئاتر و مجسمه سازی .. همگی ریشه در فرهنگ ایرانی داشتند. از زمان مانی (پیامبر نقاش) و ارژنگ تا باربد (موسیقیدان پیشگام) و تعزیه ها، لذا همه بزودی اصلاح شدند، و به نام هنرهای تجسمی در خدمت: آگاهی مردم و ارتقا فرهنگی قرار گرفتند. اما در سینما این امر، به موازات فرهنگ ابتذال پیش می رفت! صدا و سیما، به دلیل نظارت بیشتر، زودتر توانست در این حرکت موازی، جلو تر حرکت کند. اما سینما، به بهانه بخش خصوصی و غیره، بطور سنگین شروع کرد(دهه شصت) اما به تدریج، ابتذال را در درون خود جای داد. سکس و خشونت، شراب و سیگار! کم کم راه خود را باز کرد. و اگر متصدیان، فکری برای ان نکنند، ممکن است (لایه ازون بیشتر از اینها سوراخ شود!). برای این کار سینماگران ایرانی، ترفند خوبی پیدا کردند! یکی به بهانه نشان دادن صحنه خلافکاران! و دوم استفاده از هنرمندان خارجی!لذا یعنی همه صحنه های مبتذل را، با مشاوره هنرمندان فاسد(فیلمفارسی!) در جای جای فیلم ها جاسازی کردند. و مانند مگس که فقط دنبال چرک و دمل است، دوربین خود را بر صحنه های: ساختگی و دروغ زوم می کنند. آنها هم فقر را مترادف با فساد گرفته، در حالیکه طبق آیه قران ثروت است که فساد آفرین است(ان الانسان لیطغی ان راه استغنی) یا سناریو های آنها فقط در اطراف رختخواب شکل می گیرد!(فرمانده همیشه در حجله) برای جلوگیری از این دو رخنه باید، حرکت آنها را معکوس کرد! یعنی از هنرمندان خارجی، در صحنه های معصومیت استفاده شود. نشان دادن صحنه های خلاف را بعنوان (تشییع فاحشه)، به هر بهانه ممنوع اعلام، و ممیزی شود، تا بد آموزی نداشته باشد

The cinema will issue veil.

Islamic art has a history of thousands of years, but the West has not understood it because of its emergence! So it's easier and more imitated. For example, in carpet weaving or tile and miniature, which: is not possible to imitate! But instead of that, it has suggested cubism! (A :busy crowded painting). Graphic and simplify the scenes, with the same purpose. And since the inventors of this art were simplistic, its name is modern art! They put it on the Iranian fascists with enthusiasm and excitement. In other arts, the same is true: bricklaying in Iran is a thousand years old art, but those who could not do this precisely replaced stone, and created freemasonry (ie, rock). The Iranian liberals, who did not understand the issue, thought it was a political or cultural one! That's to imitate that Admit! They made it. They gave them the kingdom of the country, and they laid the foundation for colonization and plunder. In my heart, this feat is more obvious: because they said it no longer needed: there are no previous arts (and six), and the cinema takes them all. But in this way, they were caught up in simplicity. The most beautiful creation of God was man, and the most beautiful people were women! So, to explain cinematic aesthetics, you went to the woman's tusks, so that you could use God's beauty to compensate for the vacuum created by the understanding of beauty in art. Of course, men who did not reach women in beauty were not much attention! Until the secret of men, violence was announced by them! Relationship between men and women is defined in sex and violence! The combination of these two is also defined in the subject of wine or other opiates. And these three elements form the basis of contemporary cinema. When the Islamic Revolution happened, the dominant culture used all the art tools properly! The six previous artworks were returned to the original way: calligraphy, painting, poetry, and theater and sculpture ... all rooted in Iranian culture. Since the time of Manni (the prophet of the painter) and Arjang to Barbad (pioneering musician) and Ta'ziyeh, all were soon corrected, and in the name of visual arts served: public awareness and cultural promotion. But in the cinema, this went along with the culture of banality! For the sake of greater supervision, the voice and sma could move forward in this parallel move earlier. But the cinema began, in the face of the private sector, and so on (Hezbollah, 1960s), but gradually, it contained vulgarity within itself. Sex and Violence, Wine and Smoking! He slowly opened his way. And if the operators do not think for it, it's possible (the ozone layer is more than that!). To do this, Iranian film makers found a good trick! One for the sake of showing off scammers! And secondly, the use of foreign artists! It means that all vulgar scenes have been embedded in the footage with the help of the corrupt artists! And like a fly that's just looking for pus and dumb, they zoom in on their scenes: fictitious and false. They also called poverty as synonymous with corruption, while according to the verse, the Quran is a wealth that is corrupting (or their scenarios only around the bed) (the commander is always in the holy gradient). To prevent these two breaks, they must move, Reverse! That is, foreign artists, in the scenes of innocence. Show off the scenes as (bastard bribe), ban any pretext, and be audited to have no bad experience.

السینما ستصدر الحجاب.

الفن الإسلامی لدیه تاریخ من آلاف السنین ، ولكن الغرب لم یفهم ذلك بسبب ظهوره! لذلك من الأسهل وأكثر تقلیدًا. على سبیل المثال ، فی نسج السجاد أو البلاط والمصارف ، والتی لا یمكن تقلیدها! لكن بدلاً من ذلك ، فقد اقترح التكعیبیة! (لوحة مزدحمة مزدحمة). الرسم وتبسیط المشاهد ، مع نفس الغرض. وبما أن مخترعی هذا الفن كانوا مبسّطین ، فإن اسمه هو الفن الحدیث! لقد وضعوها على الفاشیین الإیرانیین بحماس وإثارة. اللیبرالیون الإیرانیون ، الذین لم یفهموا القضیة ، اعتقدوا أنها سیاسیة أو ثقافیة! هذا لتقلید ذلك آدمیت! لقد صنعوها. قدموا لهم مملكة البلاد ، ووضعوا الأسس للاستعمار والنهب. فی قلبی ، هذا الانجاز أكثر وضوحا: لأنهم قالوا أنه لم یعد هناك حاجة: لا توجد فنون سابقة (وستة) ، والسینما تأخذها كلها. لكن بهذه الطریقة ، كانوا محاصرین فی بساطة. كان أجمل خلق لله هو الإنسان ، وكان أجمل الناس من النساء! بالطبع ، الرجال الذین لم یصلوا إلى النساء فی الجمال لم یحظوا باهتمام كبیر! حتى سر الرجل ، أعلن عن العنف من قبلهم! العلاقة بین الرجل والمرأة محددة فی الجنس والعنف! یتم تعریف مزیج من هذین أیضا فی موضوع النبیذ أو المواد الأفیونیة الأخرى. وتشكل هذه العناصر الثلاثة أساس السینما المعاصرة. عندما حدثت الثورة الإسلامیة ، استخدمت الثقافة السائدة جمیع الأدوات الفنیة بشكل صحیح! أعیدت الأعمال الفنیة الست السابقة بالطریقة الأصلیة: فن الخط والرسم والشعر والمسرح والنحت ... وكلها متجذرة فی الثقافة الإیرانیة. منذ مانی (النبی الرسام المغنی) والعاطفة وبالتالی، تم تصحیح جمیع قریبا، والفنون البصریة فی خدمة: الوعی وتعزیز المجموعات الثقافیة. لكن فی السینما ، كان هذا یسیر جنباً إلى جنب مع ثقافة البدیهیة! من أجل إشراف أكبر ، یمكن أن یتحرك الصوت والصورة فی هذه الخطوة الموازیة فی وقت سابق. لكن السینما، بحجة القطاع الخاص وغیرها، بدأ بكثافة (الستینات)، ولكن تدریجیا، الابتذال تناسب داخل نفسه. الجنس والعنف والنبیذ والتدخین! فتحت طریقته ببطء. وإذا لم یفكر المشغلون فی ذلك ، فمن الممكن (طبقة الأوزون أكثر من ذلك!). للقیام بذلك ، وجد صانعی الأفلام الإیرانیة خدعة جیدة! واحد من أجل إظهار المحتالین! وثانیاً ، استخدام الفنانین الأجانب! هذا یعنی أن كل المشاهد المبتذلة قد تم تضمینها فی اللقطات بمساعدة الفنانین الفاسدین! ومثل الذبابة التی تبحث فقط عن القیح والأبهام ، فإنها تقترب من مشاهدها: صوریة وكاذبة. الفقر هو مرادف للفساد، فی حین أن ثروة الآیة القرآنیة أن الفساد یضر () أو السیناریوهات هی قاب السریر على شكل (قائد دائما فی الغرفة) لمنع الاختراق یجب نقلها عكس! هذا هو ، الفنانین الأجانب ، فی مشاهد البراءة. اظهار المشاهد كـ (رشوة غیر شرعیة) ، وحظر أی ذریعة ، وتدقیقها لیس لها تجربة سیئة.

Kino örtük verəcək.

İslam sənəti minlərlə il tarixə malikdir, lakin Qərb onun ortaya çıxması səbəbindən bunu anlamış deyil! Buna görə də daha asan və daha çox təqlid edilir. Məsələn, xalça toxuculuqda, yaxud kafel və miniatürdə təqlid etmək mümkün deyil! Amma bunun əvəzinə, kubizmin təklifi var idi (çox sıx bir rəsm). Eyni məqsədi ilə səhnələri qrafik və sadələşdirin. Və bu sənət ixtiraçıları sadə idi, onun adı müasir incəsənətdir! Bunları İran faşistlərinə həvəs və həyəcanla qoydular. Məsələni anlamayan İranlı liberallar siyasi və ya mədəni bir şey olduğunu düşünürlər! Bu, Adəmidəki təqliddir! Onlar bunu etdi. Onlar ölkənin səltənətini verdilər və kolonizasiya və qənimət üçün təməl qoydular. Mənim ürəyimdə bu qəhrəman daha aydındır: çünki onlar artıq lazım deyil dedilər: əvvəlki incəsənət (və altı) yoxdur və kinoteatr onları hamıdan alır. Ancaq bu şəkildə, onlar sadəliklə tutuldu. Allahın ən gözəl yaradıcılığı insan idi və ən gözəl insanlar qadın idi! Əlbəttə ki, qadınlara gözəllik gətirməyən qadınlar çox diqqət göstərmirdi! İnsanların sirri qədər şiddət onlara açıqlandı! Kişi və qadın arasındakı əlaqələr cinsiyyət və zorakılıqla müəyyən edilir! Bu ikisinin kombinasiyası şərab və ya digər opiatlar mövzusunda da müəyyən edilir. Və bu üç element müasir kinonun əsasını təşkil edir. İslam inqilabı baş verəndə, hakim mədəniyyət bütün sənət vasitələrini düzgün istifadə etdi! Altı əvvəlki əsərlər orijinal şəkildə geri qaytarıldı: xəttatlıq, rəsm, şeir, teatr və heykəltəraşlıq ... bütün İran mədəniyyətinə köklənmişdir. Barbad (qurğuşun müğənni) və Passion Mani (peyğəmbər rəssam) və Vaermlands Laen-ci ildən, buna görə də, bütün tezliklə düzəldilir, və edilmişdir ki, xidmət vizual incəsənət: maarifləndirmə və mədəni qrupların təşviqi. Amma kinoda bu bənzərlik mədəniyyəti ilə yanaşı getdi! Daha böyük nəzarət naminə, səs və sma daha əvvəl bu paralel hərəkətdə irəliləyirdi. Lakin kino özəl sektorun qarşısında başladı və buna görə də (Hizbullah, 1960-cı illər), lakin tədricən, özü içərisində vulgarity var idi. Seks və Şiddət, Şərab və Siqaret! O, yavaş-yavaş yolunu açdı. Operatorlar 





نوع اخبار :
برچسب ها : سینما، حجاب را صادر کند.،
لینک ها :
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار سایت
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • هزارمقاله :
  • تعداد کل مقالات :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :